rogatka prowadzi tutaj blog rowerowy

rogatka i bestia

Tychy - podejście drugie - udane

d a n e w y j a z d u 61.47 km 30.00 km teren 03:15 h Pr.śr.:18.91 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: Podjazdy: m Rower:
Wtorek, 15 lipca 2008 | dodano: 15.07.2008

Wybrałam się do Tychów, tą samą trasę, co planowałam w niedzielę, ale burza mi to uniemożliwiła.

Oczywiście mój nieoceniony zmysł orientacji, jak zwykle mnie zawiódł (stąd ta mała pętla(taaa ino jakieś 10km nadłożyłam :P). Z tego miejsca przesyłam podziękowania dla pana leśnika, który mnie pokierował na Tychy.

skutki niedzielnej burzy

cmentarz ambon leśnych (?)

Wczoraj myłam rower, a dziś:

W drodze powrotnej zahaczyłam o mój rowerowy, mam zapasową dętkę (taką na wszelki wypadek :P), i co najważniejsze osłonkę na tylni widelec. Okularków takich jak chce nie mają, a kask, jak sobie nie przywiozę z UK (160zł a 100zł, to różnica :P) to mi sprowadzą :)

oczywiście podjechałam pod sklep i "ale bruuuudny!" "taaa, a popatrz na mnie" nu i się nie czepiali, bo czystsza od mojej bestii nie byłam (włącznie z barwami wojennymi na twarzy)

po powrocie czyszczenie roweru i siebie :]