rogatka prowadzi tutaj blog rowerowy

rogatka i bestia

Pętla Pszczyna-Kobiór Pszczyna.
d a n e w y j a z d u 33.67 km 5.00 km teren 01:57 h Pr.śr.:17.27 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: Podjazdy: m Rower:
Sobota, 28 czerwca 2008 | dodano: 28.06.2008

Wycieczka z Ewe, więc tradycyjnie spotkanie w parku na Eis-Keller (1). I na północ. Zawsze omijałyśmy Piasek szerokim łukiem, ale zaczęło się to robić nudne. Z Piasku, na Czarków, i potem do lasu w prawo, czerwonym szlakiem rowerowym już prosto do Kobióra (nie opodal po lewej znajduje się była jednostka wojskowa (2)). W Kobiórze pod torami, a dalej już niebieskim szlakiem. W Jankowicach odbiłyśmy na wschód, tak aby dojechać do DK1 na skrzyżowaniu z Bieruńską, żeby do Ewe było bliżej (3). Stracone kalorie nadrobione łososiem z grilla (chociaż to raczej dietetyczne było) i kawałkiem pleśniaka z czerwoną porzeczką. Mniam. Na koniec dobry uczynek - zawiozłyśmy kanapki Przemkowi od Ewe do pracy (4), a w zamian dostałyśmy batoniki na jutrzejszą poranną wyprawę :D

Kategoria okolice Pszczyny, 25-50km, z Ewe

Galen
| 23:39 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj No chyba, że tak :] Efekt jest naprawdę ładny.
rogatka
| 23:23 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj rozchodzi się o to, że na googlemaps zdjęcia z mojej okolicy są fatalne, mam już posklejane wszystko prawie w promieniu 30-40km, wiec tylko jak juz to male fragmenty doklejam :)
Galen
| 23:14 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj O Matko! Manufaktura! Gratuluję zapału ale polecam Bikely. Działa to na bazie googlemaps. Można wybrać sobie widok z satelity. Tutaj u mnie możesz sobie podejrzeć jak to wygląda.
Pozdrawiam!
| 22:33 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj mapki z zumi.pl plus photoshop :p

aczkowliek mapki muszę składać z mniejszych części, żeby było coś widać
Galen
| 22:29 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj Bardzo fajne te mapki. W czym rysujesz?
rogatka
| 21:10 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj no bo ja się zazwyczaj gubię, a dziś się zanosiło na deszcz, więc żeby szybko i sprawnie, to drogami przeciwpożarowymi :P
Misieq
| 21:08 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj Co to takie proste te linie :p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niewa